Matematična delavnica

Matematična delavnica sestoji iz treh enoletnih izbirnih predmetov: Matematična delavnica 7, Matematična delavnica 8, Matematična delavnica 9 in se praviloma navezuje na razred, ki ga učenec obiskuje.

OPIS

Matematična delavnica se navezuje na pouk matematike, obstaja pa med njima temeljna razlika. Pri rednem pouku je poudarek na oblikovanju matematičnih pojmov ter na pridobivanju osnovnih proceduralnih in problemskih znanj. Tudi utrjevanje je podrejeno tem ciljem. V matematični delavnici pa ti cilji niso primarni, pač pa je pomembno, da je predmet namenjen učenkam in učencem različnih matematičnih sposobnosti.

TEME

  • logika,
  • štetje,
  • nenavadna aritmetika,
  • tlakovanja,
  • zgodovina matematike,
  • drugačna geometrija,
  • miselne igre in zanimivi miselni postopki,
  • geometrija s prepogibanjem papirja,
  • diofantske enačbe in aritmetične uganke,
  • telesa in prostor,
  • matematika šifriranja,
  • fraktali

CILJI

  • učencem skušamo na zanimiv način prikazati uporabo znanj, obravnavanih pri rednem pouku,
  • vključujemo tudi izkustveno učenje vsebin, s katerimi se učenci srečajo kasneje pri rednem pouku matematike,
  • matematične vsebine navezujemo na doživljaje učencev,
  • matematična znanja poglabljamo v smereh, ki niso neposredno povezane z delom pri pouku matematike,
  • vključevanje angleškega jezika (navodila, matematični pojmi).

OCENJEVANJE

Ustna ocena,  pisni izdelki.

PRIPOMOČKI

Zvezek.

Morda vam bo všeč tudi...